Bands!

Status
Not open for further replies.

Sprog

Established Member
Joined
6 Sep 2005
Messages
1,315
Location
SPM
An...erm :? Quick :shock: Summary of bands i like!, or LOVE :wub: :D :lol: :lol:

A
Alkaline trio,
Atreyu,
Anthrax,
AC/DC,
Aerosmith,
Audioslave,
Avenged Sevenfold,
Arch Enemy.

B
Bleeding Through,
Beyond Fear,
Black label society,
Bullet For My Valentine, (just about),
Blink 182,
Breed 77,
Breaking Benjamin.

C
Chimaira,
Cky,
Cradle of filth,
Children Of Bodom.

D

Drowning Pool,
Dragonforce,
Dark Tranquility,
Deftones,
Demon Hunter,
Disturbed,
Dream Theater,
Dropkick Murpheys,
Dream Evil.

E
Evanesance
Electric 6 (GAY BAR! ),

F
Foo fighters,
Funeral For A Friend.

G
God Forbid,
Green day *old stuff* (sell outs!!),
Guns 'N' Roses.

H
HIM (not!!!),
Hypocrisy,

I
Iron Maiden!!,
In Flames ,
Iced Earth,
Ill Nino ,
Incubus,
Insomnium,
InMe.

J
Jimi Hendrix.

K
Killswitch Engage,
KoRn,
Kiss,
Kittie,

L
Lost Prophets,
Linkin Park (OLD STUFF, Jay-Z sucks!),
Lacuna Coil.

M
\m/ METALLICA! \m/
Machine Head,
Megadeth :wub:,
MuDvAyNe,
Marylin Manson,
My Chemical Romance,
Murderdolls,
Motor Head,
Muse.

N
Nirvana,
Nine Inch Nails,
Nickelback,
NoFX.

O

Ozzy Osbourne,

P
Pantera,
Papa Roach,

Q
Queens of the stone age,

R

Roadrunner United,
Red Hot Chilli Peppers,
Rancid,
Rammstein,
Racer X!

S
System Of A Down,
SlipKnot,
Seether,
Slayer,
Sepultra,
Soil,
Static X,

T
Trivium \m/,
Tool,
Three Days Grace,
The Used,

U
Unearth,
Underoath,

V

Van halen,
Velvot Revolver,

W

Wednesday 13,
Weezer (kind-of),


X
X - ecutioners.

Y
??!

Z
Zakk Wylde ,

0 - 9
3 doors down,
36 Crazyfists,

And loads of lesser-known Death/Dark/Melodic Metal bands!!!

eg. Eternal Tears of Sorrow, Equilibrium, Ensiferum, Catamenia, Neaera.

Enjoy! :roll: <D


YOUR TURN! :lol: :lol: :lol:
 
Sponsor Post - registered members do not see these adverts; click here to register, or click here to log in
R

RailUK Forums

16CSVT2700

Established Member
Joined
4 Sep 2005
Messages
1,835
Location
Gdansk
Here's mine! (caution alot of bands!)

- 3 Doors Down
- 3 Inches of Blood
- AC/DC
- All About Eve
- Amplifier
- Anthrax
- Apocalyptica
- Big Country
- Bleeding Through
- Breaking Benjamin
- Bruce Dickinson
- Chimaira
- Daft Punk
- Damageplan
- Deicide
- Disturbed
- Dragonforce
- Dream Theater
- Drowning Pool
- Emerson, Lake & Palmer
- Eminem
- Eva Cassidy
- Franz Ferdinand
- Genesis
- Green Day
- Hayseed Dixie
- Iron Maiden
- I.Q.
- Killswitch Engage
- King Crimson
- Kittie
- Lacuna Coil
- Limp Bizkit
- Madness
- Machine Head
- Marilyn Manson
- Men Without Hats
- Moon Face
- Mudvayne
- My Chemical Romance
- Nickelback
- Nightwish
- P.O.D.
- Pantera
- Pet Shop Boys
- Porcupine Tree
- Pwurg
- Queen
- Queens of the Stone Age
- R.E.M.
- Rammstein
- Remembering Never
- Rob Zombie
- Rush
- Scar Symmetry
- Skindred
- Slayer
- Slipknot
- Soil
- Sparks
- Spineshank
- Static-X
- Steve Vai
- Stone Sour
- System of a Down
- .t.A.T.u
- Tenacious D
- The Missing:
- The Rasmus
- Theshold
- Trivium
- Type O Negative
- U2
- Xzibit (1 song though!!)
- Yes
- Zao
 
T

Tom

Guest
Only things I really listen to are:
  • ABBA
  • Crazy Frog (I am forced to whenever my nephew is around, he is addicted)
  • Europe
  • M People
 

Julian G

Established Member
Joined
9 Jun 2005
Messages
3,511
My Penzance Announcer (copyright- Yorkie has it and 350(I) said it)
BandAid20
Bob Dylan- Mr.Tambourine Man
The Byrds- Mr.Tambourine Man
Emma saying "This is Mile End"
Celia saying "This train terminates at Tooting Broadway "
Anita saying "This train terminates at Neeasden :lol: "
My cl350 announcer
Victoria line
Bakerloo line
Republica- Ready to go
 

Bighat

Member
Joined
19 Jul 2005
Messages
432
Location
Ilford
Hmmm.....only bands that interest me are elastic, wedding and Grimethorpe Colliery Brass!


......who said 'boring old (expelled wind)?'
 

Simming

Established Member
Joined
8 Jun 2005
Messages
1,186
Location
Cornwall
Starting With The Best Ever first...

Madness
The Specials
The Who

The Beat (seen them live, Awesome live)
Bad Manners (there music not the bands themselves, seeing as they left a packed venue, of which one of them was me, because of money problems)
UB40
The Jam
Bob Marley
The Selector
Desmond Dekker
The Clash
The Pistols
Blur
Operation Ivy
Planet Smashers
Led Zep
Pink Floyd
The Kinks
Toasters
Judge Dread
The Big (Good Ska band, lead singer/guitarists a top bloke, Hes Also a Ned, so last time meet him had a good discussion about Ska And Trains, A convo to die for)
The Wurzels
Chas And Dave
The Damned (Even Though i got thrown out on there second gig, why cant you throw beer at them on stage?! )
Iggy Pop
REM
Motorhead
Slade
The Ramones
The Pogues
The Pretenders
The Ordinary Boys
 

Sprog

Established Member
Joined
6 Sep 2005
Messages
1,315
Location
SPM
Nitro said:
50 Cent (My favorite)
Usher
Snoop Dogg
Eminem
Chemical Brothers
Lethal Bizzle
Lil' Jon
Daddy Yankee

Is that a joke?! :? :shock:

Not criticising, more questioning here, but what attracts you to 'artists' who promote things such as shooting police and 'pimping'??? *cough* 50cent *cough* (Serious question!) :!:

Eminem is...erm..ok....but he ruined the 'do-gooder' reputation he earned after 'Mosh', by releasing 'a$$ like that', which is one of the most idiotic and pointless songs i have ever heard. <(

*uh hem*, Anyway............
 

Simming

Established Member
Joined
8 Jun 2005
Messages
1,186
Location
Cornwall
But that is critism, I could say "why do you listen to all that hard metel, its just loud noise?" but you wouldn't like that, as that is also critism.

(only exception is Rancid, Life Wont Wait is a great album)
 

Nitro

Member
Joined
20 Nov 2005
Messages
475
Location
London
Simming said:
But that is critism, I could say "why do you listen to all that hard metel, its just loud noise?" but you wouldn't like that, as that is also critism.

Exactly I thought i was allowed to my own opinion, it's my decision what I listen to...
 

Sprog

Established Member
Joined
6 Sep 2005
Messages
1,315
Location
SPM
Simming said:
But that is critism, I could say "why do you listen to all that hard metel, its just loud noise?" but you wouldn't like that, as that is also critism.

It is loud noise 8) :D

Thats what makes it so brilliant! ;)

Ive got Trivium up full on the bass speaker in my room right now! Its literally moving! <D and the air being displaced is immense :D !!

Imagine the atmosphere here:

http://www.metallica.com/images/extras/Metallica_ma_1280.jpg

:D :D :D :D
 

Simming

Established Member
Joined
8 Jun 2005
Messages
1,186
Location
Cornwall
But that aint music?

If I moved to a house under all the planes at heathrow, I would get loud noise, and air being displaced, but it aint music!
 

Sprog

Established Member
Joined
6 Sep 2005
Messages
1,315
Location
SPM
oh gawd blimey..look, it was a joke.......just because youve got a grudge agaisnt me simming, doesnt mean you can start trying to flame me here. :idea:

I could potentially argue for hours about what attracts me to Rock/Metal, but im not :!: ;)

Sorry nitro old bean, i just assumed it was a Joke :oops: I never said that you wernt intitled to your own opinion, i just find that genre of music quite offensive to be hounest :( ........but meh........
 

Simming

Established Member
Joined
8 Jun 2005
Messages
1,186
Location
Cornwall
Ive Got Nothing agaist you, I hate you equalling along with alot of people ;)

I just think its best to do what you say, ie, dont critise other peoples taste. I may not like Nitros taste, but Im not going to say anything, because its his choice.
 

jd

Member
Joined
9 Jun 2005
Messages
675
spm_43030 said:
Ive got Trivium up full on the bass speaker in my room right now! Its literally moving! <D and the air being displaced is immense :D !!

Hmm.. never mind what type of music you're listening to, if it's causing the speaker to move, youre just gonna screw up your ears mate.....
 

Sprog

Established Member
Joined
6 Sep 2005
Messages
1,315
Location
SPM
"what!?" :? :lol: :lol: :lol: ;)

Nah, its ok, ive got a Logitech 'X-230' 32-watt three-peice speaker set, with two stand-alone satelite speakers and a sub-woofer (hence the movment and the air 8) :lol: )



;) 8)

The 'sub' is on the shelf below my desk, which is 'hung' on 2 braces, so its movable anyway - hehnce the movement (ok, it more vibration than anything :lol: :lol: ) My room is also large, so im not 'enclosed'.

Shoulda been more clear as 2 my set-up, but twas only light-heartnednesss - but now you know!

Now im on Dragonforce btw :P <D
 

AlexS

Established Member
Joined
7 Jun 2005
Messages
2,887
Location
Just outside the Black Country
Spm, leave our resident gangsta alone! I could ask why you listen to such twats as 36 crazyfists, but I wont. As I have said before, anything remotely emo needs a smack in the nuts to wake up and smell the coffee.

I wont label mine in alpha order, because I'm just that cool. And lazy.

Kiss
Van Halen
Bon Jovi
Iron Maiden
Metallica
Megadeth
Saxon
Michael Schenker Group
Yngwie Malmsteen
Thin Lizzy
Blink 182
RHCP
Aerosmith
Bryan Adams
Queen
Foo Fighters
The Verve
Coldplay
Oasis
Queens of the Stone Age
ZZ Top
Ozzy Osbourne
Black Sabbath
Guns and Roses
Velvet Revolver
Sunna
Disturbed

And that's all I can legitimately devote my time to writing down at present!
 

Nitro

Member
Joined
20 Nov 2005
Messages
475
Location
London
Uzis are the worst weapon in the world!!!!!!!!! 0% Accuracy and the ammo is worse than a 9mm pistol. Only thing its good for is shooting alot of bullets everywhere without hitting the target.
 

Sprog

Established Member
Joined
6 Sep 2005
Messages
1,315
Location
SPM
Talking from experiance are we Nitro!? :shock: :shock:

<D :lol: :lol: :lol:

Mind you, maybe thats why the people who tried to kill 50cent failed! :?: :idea:

*note to self: use an AK47 next time* ;) ROFL :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Status
Not open for further replies.

Top